قدرت سرویس اندازه‌گیری سایز لباس بر پایه هوش مصنوعی: تجربه جدید در خرید آنلاین لباس

در این مقاله با هم به جدیدترین دستاورد تکنولوژی که آینده صنعت مد و پوشاک را رقم خواهد زد، می‌پردازیم و با سرویس اندازه‌گیری لباس بر پایه هوش مصنوعی آشنا می‌شویم. چگونه این رویکرد نوین دنیای فناوری آینده خرید آنلاین لباس را تغییر خواهد داد؟ آینده کسب و کار آنلاین از این پس چگونه خواهد بود؟ آیا دستاوردهای این فناوری تنها محدود به خرید آنلاین خواهد بود؟ بی تردید کاربران اینترنت از این پس خرید آنلاین را به صورت هوشمندتر و دقیق‌تری تجربه خواهند کرد. همچنین این تکنولوژی در انتخاب استایل دلخواهتان نیز به کمک شما می‌آید. به ما بپیوندید تا با هم به این موضوع که آینده دنیای مد و کسب و کار آنلاین را تحت نفوذ خود نگاه داشته است، بپردازیم.

 

در این مقاله با هم به جدیدترین دستاورد تکنولوژی که آینده صنعت مد و پوشاک را رقم خواهد زد، می‌پردازیم و با سرویس اندازه‌گیری لباس بر پایه هوش مصنوعی آشنا می‌شویم. چگونه این رویکرد نوین دنیای فناوری آینده خرید آنلاین لباس را تغییر خواهد داد؟ آینده کسب و کار آنلاین از این پس چگونه خواهد بود؟ آیا دستاوردهای این فناوری تنها محدود به خرید آنلاین خواهد بود؟ بی تردید کاربران اینترنت از این پس خرید آنلاین را به صورت هوشمندتر و دقیق‌تری تجربه خواهند کرد. همچنین این تکنولوژی در انتخاب استایل دلخواهتان نیز به کمک شما می‌آید. به ما بپیوندید تا با هم به این موضوع که آینده دنیای مد و کسب و کار آنلاین را تحت نفوذ خود نگاه داشته است، بپردازیم.

 

در مارکت بزرگ خرید آنلاین لباس، یافتن سایز مناسب همواره چالشی بزرگ پیش روی کاربران بوده است. اکنون فناوری به کمک بشر آمده تا این مشکل برای همیشه از پیش پای صنعت مد دنیا مرتفع گردد. یکی از مهمترین تکنولوژی های کلیدی در ایم عرصه که آینده کسب و کار آنلاین در صنعت مد را در دستان خود دارد، سرویس اندازه‌گیری سایز لباس است. در این مقاله با هم به افشای اسرار این سرویس که بر اساس مصنوعی فعالیت می‌کند، خواهیم پرداخت.

رمزگشایی از جادوی فناوری

قطعاً شما نیز از سرعت و دقت سرویس‌های اندازه‌گیری لباس بر اساس هوش مصنوعی حیرت زده خواهید شد. این سرویس با کاربری آسان و در کمترین زمان ممکن دقیق‌ترین نتایج را برای کاربر  فراهم می کند. تصور کنید دیگر نیازی به مترو ابزار اندازه‌گیری نیست. فناوری هوش مصنوعی تنها با بررسی دو تصویر این کار را برای شما انجام می‌دهد.

به منظور تهیه عکس‌ها تنها کافیست گوشی خود را در فاصله ی مناسب و به صورت عمود بر سطح قرار دهید و سپس یک تصویر تمام قد از مقابل و یک تصویر دیگر نیز از بغل تهیه کنید. با بارگذاری این دو تصویر در اپلیکیشن شاکو سایز دقیق خود را به منظور خرید آنلاین از هر برندی در اختیار خواهید داشت.

بارگذاری تصویر و تجزیه و تحلیل

شاکوبا فراهم کردن بستری امن جهت بارگذاری تصاویر ارسالی کاربران و همچنین  با بهره‌برداری از الگوریتم‌های پیشرفته بینایی ماشین، قدم مهمی در مسیردگرگون سازی آینده خرید آنلاین در صنعت مد برداشته است. تمام زوایا و نقاط تصویر ارسالی شما با دقت بسیار بالایی توسط الگوریتم های پیشرفته کامپیوتر ویژن پردازش می شود. از این پس با تکنولوژی پیشرفته شاکو اندازه و سایز دقیق قسمت‌های مختلف بدن مانند عرض شانه، دور کمر، قد آستین و غیره به راحتی و با دقت بسیار بالا و تنها با بارگذاری دو تصویر تمام قد بدست خواهید آورد. همچنین برای افزایش دقت محاسبات، اپلیکیشن پس از ارسال تصاویر از شما می‌خواهد قد خود را نیزوارد. این امر نقش مهمی در تخمین صحیح نسبت‌ها و فواصل جهت ارائه سایز دقیق بر عهده دارد.

اتاق پروو مجازی

تصور کنید از این پس می توانید مقابل آینه مجازی بایستید و تمام لباس‌های دلخواه تان را بدون اینکه حتی زحمت پوشیدن به خودتان بدهید، بر تنتان تست کنید. تنها در چند ثانیه رنگ‌های مختلف از انواع لباس‌ها را بررسی کنید و رنگ ها و برندهای مشابه را باهم بر تنتان مقایسه کنید.  این امر قطعاً تجربه ای شگفت انگیز و لذت بخش خواهد بود و به طرز چشمگیری انتخاب شما را داد توسعه می دهد.از هر کجای دنیا و هر زمان که اراده کنید، می توانید از این قابلیت جدید که هوش مصنوعی در اختیار بر قرار داده است ، استفاده کنید. بی شک آینده دنیای مد و مارکت بسیار گسترده خرید آنلاین لباس با رشد روزافزون این فناوری دگرگون خواهد شد.

 

مزایای اندازه‌گیری سایز لباس با استفاده از سرویس‌های هوشمند اندازه گیری سایز

هرچند مزایای این سرویس به وضوح قابل تشخیص است ما در اینجا به بعضی از این موارد به طور مختصر اشاره می‌کنیم

 

دقت اندازه گیری

بر اساس مطالعات اخیر ۷۰ درصد مشتریانی که بصورت آنلاین لباس خریداری می کنند، با مشکل ناهماهنگی سایز و عدم تناسب لباس مواجه می شوند. جنس پارچه و همچنین نوع متریال به کار رفته در لباس نیز رضایت بخش بودن خرید اینترنتی لباس را سخت تر می نماید. در واقع می‌توان گفت که لباس خریداری شده طوری که مشتری تصور میکند بر تنش نمی نشیند و در نهایت 40% از لباس ها مرجوع میشوند. ولی نگران نباشید! بکارگیری سرویس‌های اندازه‌گیری بر پایه هوش مصنوعی با دقت بالای 95% این مشکل را برای همیشه برطرف می‌کند.

 

کاربری بسیار آسان

اکثر مشتریان فروشگاه های آنلاین از به کارگیری متر به منظور اندازه‌گیری به دلایل مختلف اجتناب می‌کند. سختی کار با متر، در دسترس نبودن و یا حتی نبود وقت کافی از جمله دلایلی است که اکثر کاربران به آنها اشاره داشتند و این امر را کاری سخت و پیچیده توصیف کردند. خوشبختانه با استفاده از هوش مصنوعی می توان برای همیشه مترو سایر ابزار سنتی اندازه‌گیری را کنار گذاشت. 

 

اطمینان از خرید

بدون به کارگیری سرویس‌های هوشمند، خرید آنلاین لباس همواره امری بر پایه حدس و گمان بوده. تصور کنید لباسی را در فروشگاه آنلاین دیدید و بسیار مورد پسندتان بود. متاسفانه پس از خرید و پوشیدن لباس متوجه میشوید لباس مورد نظرروی تن شما نمایی کاملن متفاوت با مدل پوشیده شده توسط مدل دارد. این امر می تواند یه ناکامی بزرگ تلقی شود اما اکنون با بهره برداری از این فناوری هوشمند می‌توانید پیش از خرید ، خود را در لباس مورد نظر ببینید که چطور به نظر می‌رسید و با اطمینان بسیار بیشتر و خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید.

 

بهیود استایل شخصی

می‌توانید استایل خود را ارتقا بخشید لباس‌های مختلف را در پروو مجازی با هم مقایسه و بررسی کنید و بهترین گزینه‌ها را برای انتخاب استایل خاص خود برگزینید. هوش مصنوعی می‌تواند در این امر درست مثل یک استایلیست حرفه‌ای شما را یاری کند و بهترین انتخاب‌ها را به شما پیشنهاد دهد. شک نکنید با این توصیه های هوشمندانه و به روز کمد لباس خود را متهول می کنید.

 

پس آماده باشید تا با شاکو آینده خرید آنلاین در صنعت مد را تجربه کنید. بی تردید شاکو تجربه خرید آنلاین متفاوتی برای شما رقم خواهد زد. کافیست همین حالا اپلیکیشن شاکو را نصب کنید و همه این قابلیت‌ها را که در این مقاله به آنها پرداختیم، امتحان کنید. دیگر بدون نیاز به متر و حتی بی نیاز از زحمت امتحان لباس‌های مختلف بهترین خرید خود را انجام دهید.

 

 

 

دریافت اپلیکیشن

اپلیکیشن شاکو در فروشگاه های زیر موجود می باشد.

چرا شاکو؟

بهبود رضایت مشتری

با ارائه دقیق ترین سرویس اندازه گیری سایز و سرویس جستجوی تصویری لباس، تجربه ای به مراتب بهتر و لذت بخش تر از خرید آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و وفاداری آنها را به خودتان تضمین کنید.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

با ارائه دسته بندی شده داده های تصویری دلخواه مشتریانتان ، در کمترین زمان بهترین نتیجه مورد انتظار از خرید آنلاین را برای آنها فراهم کنید.

پیشرو و به روز بودن

با استفاده کارآمد از فناوری های نوین در زمینه ی هوش مصنوعی از رقبای خود سبقت بگیرید و در بازاربی نهایت گسترده ی مد و پوشاک متمایز باشید.